Vind het op mijn blog.


Om de columns op mijn blog te vinden, 
hoef je alleen maar een letter in het zoekblokje in te tikken, 
in de meeste gevallen krijg je dan twee columns, 
waaruit je kunt kiezen, 
je kunt ze natuurlijk ook allebei lezen. 

Je kunt natuurlijk ook gewoon onderaan klikken,
op MEER POSTS, 
dan gaat het op datum het rijtje af.

Ik ben een paar stappen verwijderd van dubbel alfabet.
 Eenmaal in hoofdletters,
die hebben foto's met een insect, 
en alfabet in kleine letter met een foto van een boom. 

Het idee komt van wie A zegt moet ook B zeggen, 
en natuurlijk de komische serie: Zeg eens A. 

Daarnaast heb ik dit geschreven, 
in de tijd dat ik mijn partner verzorgde. 

Het gaf mij wat afleiding. 
Hij genoot ervan als ik het voorlas. 
Ik heb het tweede alfabet ook niet kunnen afmaken, 
omdat de zorg te intensief werd. 

Hij is inmiddels overleden.
Ik heb besloten om het verder af te maken, 
heb het blog  alvast in een nieuw jasje gestoken. 

Er is niet een specifiek onderwerp, 
alles staat kriskras door elkaar, 
maar hoe meer je leest, 
hoe completer het beeld wordt. 

Ik wens jullie veel leesplezier.



Reacties